Choose...for winter. | Wybierz...na zimę.



Hej Kochani! :*

Zima dopadła Polskę w pełni. Śniegu wszędzie pełno, ale mimo tego każdego dnia temperatura jest inna, jednego dodatnia, drugiego ujemna. Łatwo się wtedy rozchorować, a w szczególności, gdy chodzi się z "gołą" głową, bo chce się wyglądać pięknie i modnie nie zważając na zdrowie. Głupota  człowiekowi nie jest obca ;)

Ostatnio się rozchorowałam, bo mnie przewiało zapewne, dlatego że kilka razy odpuściłam sobie założenie czapy. Po tym zaczęłam się zastanawiać czy można chodzić w zimie w czapce i wyglądać stylowo ;) Oczywiście, że TAK! Dlatego też chciałam Wam przedstawić kilka modeli czapek, które znalazłam w mojej szafie - są uniwersalne, wygodne i wyglądają całkiem nieźle na głowie (pomińmy to jak włosy wyglądają po zdjęciu czapki, ale to już inny temat ;) )


Na zdjęciach poniżej akurat mam jedną kurtkę do każdej czapki, ale to tak tylko poglądowo. Na co dzień w zależności od tego czy mam na sobie bardziej elegancką stylizację czy luźniejszą na uczelnię wybieram poszczególny model.
  •  Za taką uniwersalną uważam tą na drugim zdjęciu od góry, 
  • czapkę a'la beret zakładam do płaszczy. 
  • Idealnym rozwiązaniem aby nie zniszczyć fryzury, gdy już tak bardzo nam na niej zależy są NAUSZNIKI <3 Uwielbiam je, są mega stylowe <3 

A Wy co wybieracie na głowę na zimę? Mam nadzieję, że NIE opcję nr 1 ;)

Ps. Po prawej przygotowałam dla Was sondę. Co w szczególności chciałybyście tutaj znaleźć? ;)

20 komentarzy :

  1. Fajne czapy:) Ja bez czapy nie ruszam się z domu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. That black one is cute and funny ^_^

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpowiedzUsuń
  3. SO FUNNY DEAR!!!
    Xx
    S.
    www.manthroughclothes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czapka o tej porze roku to konieczność :) Zawsze zakładam - zwłaszcza, że jestem zmarźlakiem ;p :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli tak samo jak ja, zima jest dla mnie okrutna, więc poza czapką ubieram się na cebulę :D

      Usuń
  5. Wow, masz naprawdę niezłą kolekcję czapek i innych zimowych nakryć głowy ;) I zgadzam się z Tobą - czapka to podstawa w czasie zimy i podobnie jak Ty - nie wybieram opcji numer 1:)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę się tego nazbierało przez lata, hah ;) Prawidłowo, czapka to fajna rzecz :*

      Usuń
  6. jakie świetne czapki ! :)

    http://saaaandiiii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzień dobry! Miło widzieć taką kreatywność i błyskotliwość wśród młodych blogerów :). Zachęcamy przy tym do ciągłego dokształcania się i doskonalenia swoich umiejętności w posługiwaniu się naszą ojczystą mową. Nauki nigdy za wiele. Dalszych sukcesów w blogowaniu życzy redakcja portalu literackiego "Nowy Wieszcz" ;).

    OdpowiedzUsuń
  8. ja najbardziej lubię nauszniki :D
    czapkę jak zakładam to całą czarną, taką zwyczajną, a ciepłą xd
    http://michalinastaniec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie też czapka w zimie obowiązkowa! Jak dla mnie najlepsza opcja numer 2, lubie uniwersalne czapki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. To niedobrze, a naprawdę warto, bo jak się okazuje nie są wcale "wieśniackie" :D

      Usuń
  11. obserwuję ♥
    http://michalinastaniec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. super wyglądasz ;-) luuubię czapki :)
    również obserwuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.