RALPH LAUREN beach towel



Kolor czerwony i czarny na dobre zagościł w mojej garderobie tego lata. Wcześniej rzadko nosiłam takie połączenia, dominowały u mnie pastele i niebieskości. Jednak szybko przekonałam się do intensywnych połączeń z mocnymi akcentami.


Cętki na majteczkach Happysocks.com wyglądają niezwykle egzotycznie i tym samym nadają całemu look'owi klimatu lat 90'tych. Tak jak lubię! Skoro LOOK NA PLAŻĘ to nie może zabraknąć ręcznik, który musi być praktyczny, gruby, stylowy. Wybrałam ten od Ralph Lauren, który najlepiej trafił w mój gust. Znalazłam go w sklepie Americanoutlet.pl T-shirt od Rising Sea Apparel, który mam na sobie to nie byle jaki t-shirt. W tym sklepie kupując ubrania przyczyniasz się do ochrony środowiska, bo 5% ze sprzedaży jest przeznaczany właśnie na ten cel :) Bransoletka dobrze znana...Paul Hewitt z kotwicą! ❤ Nie bójmy się mocnych połączeń, przecież jest lato. To zawsze wychodzi dobrze ;) Pozdrowionka :*


|| Red and black colors are new in my wardrobe this summer. Previously, I rarely wore such combinations, dominated by pastels and blues. However, I quickly became convinced of intensive connections with strong accents. Happysocks.com's panties looks exotic and give the look of the 90's. As I like it! It's LOOK ON THE BEACH, there must be a towel: practical, thick, stylish. I chose the one from Ralph Lauren, who best hit my liking. I found it on Americanoutlet.pl T-shirt from Rising Sea Apparel store, which I wear is not just a t-shirt. In this shop when you buy clothing, you contribute to the environment, because 5% of sales are intended for this purpose :) Bracelet well known ... Paul Hewitt with anchor! ❤ Do not be afraid of strong connections, after all it is summer. It always comes out well;) Greetings :*













Na hasło "SUMMERSALE" otrzymacie -30% rabatu na zakupy w sklepie American Outlet na cały asortyment. Rabat ważny do końca sierpnia.



Buty | Shoes: Renee.pl
Okulary przeciwsłoneczne | Sunglasses: Born86.pl


1 komentarz :

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.