Two flamingos


Hej Kochani! ;* Czy lato w Polsce nie może być takie jak tam, w Grecji? Ciepło w dzień, ciepło w nocy ❤ Przecież wymagam tak niewiele :( U mnie dzisiaj cały dzień szaro-buro, temp. w porywach do 21 stopni. Dlatego po raz kolejny wracam myślami do gorącej Krety, tym razem o zachodzie słońca. Na zdjęcia wybrał się ze mną Robert i do tego dwa nowe koleżki - Flemingi na moim t-shirtcie od Sammydress.com :D Te ptaszyska to chyba najbardziej rozchwytywane zwierzaki tego lata, dlatego chętnie wzięłam je z sobą w podróż do Grecji. Z resztą, te przystojniaki wyglądają świetnie na białej koszulce. Choć postawiłam w tej stylizacji na minimalizm to dobrałam do niej bogatą biżuterię od ByDziubeka.pl Prezentuje się przepięknie przy tych obrazkach w tle ❤ Mam nadzieję, że tym postem przyciągnę z powrotem trochę ciepełka z egzotycznych krajów...jak myślicie, uda się? :*


Hey Sweeties! :* Can the summer in Poland be like in Greece? Heat in the day, heat in the night ❤ Today all day is cold, temp in gusts up to 21 degrees, so I once again come back to hot Crete, this time at sunset. I was on photoshoots with my Robert and two new guys - Flamingos on my t-shirt from Sammydress.com shop :D These birdie is probably the most caught pets this summer, so I gladly took them with me on a trip to Greece. With the rest, these guys look amazing on my t-shirt :D To my minimalism styling, I got rich jewelry from ByDziubeka.pl store. It presents beautifully with this landscape in the background ❤ I hope this post will bring back a bit of warmth from exotic countries to Poland... :)






Klapki | Shoes: Renee.pl
Zegarek | Watch: Trendyelements.com

5 komentarzy :

  1. Świetny zestaw, flamingi są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny klimat zdjęć, zazdroszczę! U mnie dziś pogoda się poprawiła ale ostatnie dni były koszmarne, deszcz, zimno, szaro.. Chcę spowrotem lato! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ Ty bombowo wygladasz <3!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rrrrany rany, jesteś w raju, ja teeeeeż chcę !!!!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.